Hvordan kom du ind i fast ejendom investere? Har du læst en bog om det? Var det et seminar? Et møde af en slags med højttalere udlevering fast ejendom investere oplysninger, men virkelig sælge kurser? Fik du virkelig, virkelig jazzed og pumpes af disse enkle (“ikke let”) begreber, der er leveret til dig i lignelsen form fra scenen af en karismatisk taler?

Fandt du selv svævende på bagsiden af værelset, magtesløs men at smække ned din plast til at købe de kits, der blev solgt der? Indkvartering, “ja Mr. Ker vi tager rejsechecks. Ja, kontanter er OK også. “HEY BARNEY HAR DU FORANDRING FOR HUNDREDE??” Der er din kit Mr. Ker. Good Luck!”

Jeg må indrømme, det er hvor jeg begyndte. Jeg deltog i en “konference” og faldt over en storslået i to dage. Hvad jeg endte med var et meget sjovt kursus om papir (dvs. nedsatte realkreditlån) og en mere dyster hensyn til at gøre en million fem i atten måneder køber og rehabbing flere enheder.

Jeg lyttede til bånd for omkring fire dage i træk, og derefter gik ud og købte en HP12C finansiel regnemaskine. Jeg elskede papir, (enhederne kan vente et stykke tid). Jeg virkelig fik mit hoved omkring det. Jeg elskede diskontering på lommeregneren, jeg elskede beregning af udbytter. Og fyr på disse bånd var så sjovt!

Jeg brugte et sjovt par uger lære kurserne og jeg vidste mere end de fleste bankfolk, fordi fyr på båndene fortalte mig så. Jeg ønskede at komme i gang og får en note-lukning-sweatshop går ligesom han beskrev. Jeg vidste her inde og ude.

To tilbud om ugen ville være OK med mig du ved, jeg er ikke grådige. Nu hvor var det i bogen, det viste, hvordan at finde tilbud. Ok… Her går vi… Søge efter navne på courthouse, kalder revisorer, kalder entreprenører, kalder advokater… Hmmm.

At skære en lang historie kort, jeg kiggede op fem hundrede navne på retsbygningen og sendt breve til dem, jeg lavede omkring fem hundrede telefonopkald til revisorer og advokater (opsætning af min “netværket”), og endelig fandt jeg én note indehaveren, der var interesseret i at sælge. Jeg lavede et tilbud, han sagde “nej”, og jeg gik hjem og gik i seng i to uger… for deprimeret til at fungere.

Alt dette arbejde, og denne fyr sagde bare “nej”.

Det var min Introduktion til den vidunderlige verden af fast ejendom investere. Derfra, jeg kom ind i lav indkomst Lejligheder og skyllet helt mig selv ned i toilettet!

Fem år senere, efter at købe og give tilbage omkring 50 enheder, nyligt fattig, jeg opdagede denne ting kaldet kreative fast ejendom. Kontrol uden ejerskab, løse problemer, folk, bruge din hjerne til at købe ejendom – ikke dine kontanter.

Jeg havde en akut påskønnelse for det givet min (dyrt og smertefuldt) landlording odyssey, men det syntes selv med alle denne vidunderlige real estate investering oplysninger, var jeg stadig i høj grad den samme stilling jeg havde været i, da jeg først startede.

Den samme holdning jeg boede i, indtil jeg wised op, og den samme position de fleste fast ejendom investorer kamp med år efter år, fordi de ikke ved bedre.

Det vil sige: “Jeg kender alle denne real estate investering oplysninger inde og ude. Jeg ved 100 forskellige kreative måder at købe en ejendom. Men jeg har fået til at lide gennem ting som glansløse annonceringsresultater, kold-ringer, taler med hundredvis af opfarende uinteresseret mennesker og blindgyder, før jeg selv får chancen for at tale med en person, der er halv måde motiveret til at sælge.

Dette er en korsvej. Den legendariske “mur” for de fleste af os.

Og dette bringer op et vigtigt punkt. Muligvis den vigtigste pointe at virkelig “få” her. Vide, hvordan man kan finde motiverede sælgere er langt vigtigere end at kende 100 forskellige måder at købe et hus. Du kan se, din virksomhed (og dermed dit liv) vil være frustrerende, stressende og unfulfilling, medmindre du finde en måde at skabe en uafbrudt strøm af motiverede sælgere ringer til dig, hver dag.

Nu, det er indlysende, er det ikke?

Godt kan ikke det være så indlysende, fordi ikke mange mennesker rent faktisk gør det. Du kan se, hvad jeg forsøger at gøre opmærksom på, at der sker en mental Skift der skal opstå i dit sind, et paradigmeskift, hvis du vil, før du gonna gøre nogen alvorlig penge som en ejendomsmægler iværksætteren.

Og hvad er dette skift? Det er: i stedet for at være en ejendomsmægler iværksætteren, skal du blive en marketingmedarbejder af din entrepreneurielle ejendomsbranchen. Det er hvad det kommer ned til.

Hvis du er i erhvervslivet, du har brug at gøre dette skift i din tankegang. Fordi ingen virksomheder vil prosper, eller blive en succes uden en masse af kunder.

At gøre dette skift i tankegang, i orientering, om hvem du er, fokuserer du på det ualmindeligt vigtigste og økonomisk givende aspekt af business: marketing. Pengene er i marketing forretning, ikke i at gøre forretningen. Det kan tage et stykke tid, før du virkelig absorbere dette. Du kan have at tænke over det for et stykke tid, før det virkelig synker. Læse den igen. Tag et minut.

Når du ændrer dine tanker til at acceptere, at du er en marketingmedarbejder først, og en ejendomsmægler iværksætteren andet, vil du endelig kunne begynde at gøre slags penge du virkelig ønsker at gøre.

At acceptere din rollen som en marketingmedarbejder er ting, der vil flytte dig ud af rut af lejlighedsvis middelmådige tilbud og op til et niveau af vedvarende succes, der ellers ikke ville være muligt for dig (selv om dette er ikke hvad der undervises i How-to-do-it real estate investering inf informationer).

Og dette gælder for alle, i enhver anden virksomhed eller branche. Den person eller det firma, som er mest oven på deres markedsføring, gør alle penge, og dominerer deres marked.

Kig på Domino’s. En marketing maskine! Meget gennemsnitlige pizza. Men aggressiv marketingfolk, og de ejer næsten deres marked.

Kig på Bill Gates (ja, jeg ved, alle cites BG). Hvis du så utilsigtet Empires selv, en PBS documentary af Robert Cringley, ville du vide at Gates var blot en af hundredvis af fanatiske “techies”, der forsøgte at gøre denne computer ting arbejde eller anden måde. Med hans kloge positionering og ubarmhjertige markedsføring han Red Microsoft over IBM til $243B virksomheden er det i dag.

Selvfølgelig dette ikke betyde, at du bare marked bedre og lad dine køb, forhandler og sælger færdigheder gå til puljen. Har du være den allerbedste ejendomskøberen du kan og køre dine office også godt.

Efter alt, fortjener dine sælgere og købere det allerbedste behandling fra dig. Men endnu vigtigere, gøre, hvad du gør så godt at folk ikke kan modstå at fortælle andre om dig, er den reneste type af markedsføring i og for sig selv.

Husk, det er ligegyldigt, hvor god du er hvis du har ingen motiverede sælgere til at tale med.

Huskøb fra motiverede sælgere med lidt eller ingen penge op af lommen er navnet på spillet, og marketing er det, der bringer i den motiverede sælgere.

OK, så markedsføring. Virkelig fantastisk! Men hvad betyder det? Indtil videre er det bare en word har sagt 10 eller 20 gange, lige?

Nå, der er to typer af marketing folk typisk bruger.

Den traditionelle tilgang som, i mangel af bedre vej at gå, indebærer normalt blot gå ud efter tilfældigt udvalgte sælgere. De har ikke blevet screenet eller kvalificeret i nogen måde. Vi ved bare, de har en hus at sælge. Vi køre op big telefon og klassificeret annonce regninger at få til at tale med dem. I at kommunikere med dem vi tale normalt med dem om vores finansiering, og hvor stor den er, og hvis de bare vil sælge os deres “problemer” vil gå væk. Vi gør det manuelt. ved opkald, dør af dør. Vi taler om os, snarere end forhøre sig om dem. Vi jager, de løber. Når vi stopper, standser markedsføring. Omkostningen pr. aftale er meget høj, både økonomisk og følelsesmæssigt.

Den anden tilgang er den målrettede, billig, systemized, svar-orienterede tilgang, der gennem en række forskellige medier (f.eks. adresserede reklameforsendelser, lead generering klassificeret annoncer, flyers, skilte, radio, kabel-TV) angiver eller antyder en fordel for sælger, efterlyser en svar fra dem, og holdninger du som “løsning” for de sælgere, der ønsker at. Sælgerne skridt fremad og vælge dig. Markedsføring er automatiseret, og det er et operativsystem, der virker uanset om du er der eller ej.

Jeg ønsker ikke at chokere dig, men vi vil ikke med det første valg her.

Hente næsten enhver bog eller kursus med fast ejendom investere oplysninger eller det handler om kreative fast ejendom og du vil finde den prima #1 tilgang for at finde motiverede sælgere, hvis nogen.

Hvad du vil ikke finde nogen steder i disse bøger, kurser eller fast ejendom investere oplysninger er valg #2 tilgang, som er direkte respons markedsføring.

Direkte respons markedsføring er rettet mod en bestemt gruppe af de fleste-ønskede perspektiver, som du har defineret som de mest tilbøjelige til at svare på dit tilbud (fx out-of-state husejere, eller udløbet listings), så det reklamerer eller leverer et budskab til personer via en medier (f.eks. personlig-ser hånd-adresseret #10 kuvert sendt første klasse) vil at nå dem og få deres opmærksomhed. En gang foran målet, direkte respons leverer følgende:

En fordel-telegramadresse overskrift

En sande marketing budskab

Et tilbud eller tilbud

En grund til at svare

Præcise svar instruktioner og mekanismer

Med disse fem elementer på plads sætte du dig selv op til at blive kaldt kun af motiverede, delvist pre-solgt sælgere, hele tiden, dag efter dag! Så nu du kan blive befriet for at gøre den mest produktive ting muligt for dig som investor: gøre tilbud til motiverede sælgere!

Forhåbentlig kan du se billedet her. Direkte respons marketing skærer din reklame bekostning i halve. Det sorterer, sorteres og skærme dine kundeemner, således at kun de mest kvalificerede og mest motiverede reagere og komme til at tale med dig. Kort sagt, kan det du gøre mere mens du arbejder mindre, med mere forudsigelighed, konsekvens og styre end noget andet du kan gøre for at finde tilbud.

Er der noget du ønsker? Tænk over det. Er der nogen du kender der køber og sælger en bådfuld huse hver måned?

De stadig gør et væld af business. Nu, hvorfor er det? De tilbyder ikke sælger noget mere fremragende end du, gør de? De er ikke medvidende om fast ejendom investere oplysninger, som du ikke. De helt sikkert tilbyde ikke sælgere noget mere kreative end du er i stand til at tilbyde. De har ikke nogen bedre telefon måde end du.

Overhovedet ikke. Det eneste, der meget vellykkede Real Estate iværksættere gøre det bedre end nogen anden er: oprette en pålidelig, ensartet strøm af motiverede sælgere ringer i hver dag! Det er det! Det er forskellen.

Så fik du meddelelsen her? Jeg håber det.

Hvis du vil ændre din oplevelse i real estate investering fra en af angst, frustration og skuffelse at arbejde mindre og gøre mere, vil du foretage ændringen.